Wednesday, April 29, 2009

jangan tertipu!

aku berjaya gak mempermainkan besties!
yeay~
ckin, riena & sarina sila jgn teruja ye.
aku tak pakai cooper pon!
pacik shahrum korang belum bermurah hati lagi nak bagi aku cooper
tuh aku saja bikin panas ngan korang
sebab korang selalu bahan aku takde ketakan
sekali ada kete terus dpt cooper!
kah3 :P


realitinya aku hanya pandu 'hyundai excel'
pape pon aku sangat bersyukur sebab dapat kete
abah memang sygkan saya :)

ps, pada sesiapa yang baca blog saya
minta ampun minta maaf ye
bkn niat nak menipu
just nak main2kan bestfriends je~

tobey pon g percaya watpe
kan i dah bagitahu u i nak beli kereta apa
i siap tunjuk gambar lagi
apa la u..

Monday, April 27, 2009

to besties:

wei ckin, riena & sarina korang tak payah nak EKSYEN dengan aku
sebabnya
kat perth ni pon aku boleh ber'karaoke' gak :P


siap dengan dandgut lagi tau!


bukan setakat karaoke tapi dengan nasi lomak lagi


dan

terima kasih abah kerana memberi saya

kereta telah membuat hidup anakmu sempurna di perth~


ps, nasi lomak tu aku masak sebab ngidam tgk post ushop..
ushop ni selalu buat i asyik nak makan laaaa
minggu depan kena buat nasi ayam gak ni!

Sunday, April 26, 2009

tq riena! awk mmg besties kite sampai mati!!!


1. Put this badge in your awesome blog
2. Award this badge to 10 bloggers whom you think are inspirational and friendly.
3. Make sure you put the recipients names here, along with their links.
4. Let them know about this.

ushop
red
djambu
lala
anna
sabrina
fiquelicious
niesa jr
anne marie
SONICKX

ps, aku tahu ko xde blog kin.
ko paste jela kat mane2!
haha :P

Monday, April 20, 2009

my menu!

monday

fish + mix vege


tuesday

lamb + coleslow


wednesday

prawn + salad


thursday

chicken + egg + mix vege


friday

fish + egg + salad


saturday

beef + salad


sunday

squid + coleslaw

ps, im trying to be 'minah saleh' :P
riena this post is for u!

Sunday, April 19, 2009

comel 'lah' sgt!

mmg xde keje! suka buliiii
u tgk la i meletop mcm paris hilton br u nangis~



by mchs
ps, btw jgn jeles! sy mmg comel :P

Wednesday, April 15, 2009

kecewa..

hari ini aku tewas lagi
tewas dengan air mata yang selalu membasahi pipi
aku menangis bukan kerana cinta
tapi kerana kasih pada keluarga

sanggupkah kamu mendengar luahan hati ibu yang jauh beribu-ribu batu
sanggupkah kamu berpisah dengan ibu sedangkan kamu tahu ibu sangat memerlukan kamu

hanya telefon yang ada untuk meluahkan rasa
hanya telefon yang ada untuk menenangkan jiwa

aku tahu ibu kuat
aku tahu ibu tabah

22 tahun ibu bersamaku
bukan sedikit masa dan saat yang kami lalui bersama
berkorban segalanya
bersusah senang bersama

aku tahu ibu sangat perlukan aku untuk mendamaikan jiwanya
pelukkan aku mungkin dapat menghilangkan sedikit keresahan ibu

aku juga begitu
tidak sabar rasanya untuk memeluk ibu
dan mengucupnya sepuas mungkin

ingin aku luahkan segalanya
luahkan segala yang terpendam
aku ingin keluarga tahu
betapa resahnya aku disini
betapa sedihnya aku memendam rasa
jiwa ini sangat tertekan
tertekan dengan perasaan sehingga terpaksa men'ego'kan diri
melakonkan hati seolah-olah tiada apa yang terjadi

aku ingin mereka tahu bahawa aku sangat kasihkan mereka
aku ingin mereka tahu bahawa aku sangat risaukan mereka
aku jauh bukan bererti aku tidak memahami
aku jauh bukan bererti aku tidak peduli

aku disini kerana menunaikan tanggungjawab demi masa depan aku sendiri
masa depan yang mungkin boleh mengubah mereka
dan buat hidup ibu supaya lebih sempurna

ibu aku sayang kamu
kasihku bukan hanya sekadar anak
tapi kasihku kerana kamu adalah darah dagingku
yang memenuhi seluruh jiwa dalam tubuhku
jika kamu sakit aku juga merasai peritnya itu..

Tuesday, April 14, 2009